REGULAMIN Gabinet zabiegowy PLUS
Chirurgia - Gabinet zabiegowy PLUS przy ul. Piłsudskiego 35 58-500 Jelenia Góra:
- Oferuje pełny zakres świadczeń usług chirurgicznych
- Gabinet zabiegowy PLUS jest praktyką prywatną i nie udziela świadczeń w ramach NFZ
- Celem działania zespołu Gabinet zabiegowy PLUS jest udzielanie świadczeń zdrowotnych: ratowanie, poprawa i przywracanie zdrowia jamy ustnej, promocja i zdrowie higieny i profilaktyki
1. PRZED PIERWSZĄ WIZYTĄ
- Na pierwszą wizytę zgłoszenia przyjmujemy telefonicznie, osobiście, bądź drogą mailową
- Na pier
wszą
wizytę rezerwujemy dla Pacjenta maksymalnie 45 minut czasu pracy lekarz
a.
- Dłuższ
e zabi
egi chirurgiczne muszą być poprzedzone konsultacją lekarską w gabinecie z lekarzem prowad
zącym
- Pacjent wyp
ełnia wyw
iad lekarski podając dane umożliwiające identyfikację Pacjenta oraz informacje dotyczące stanu zdrowia,
- Pacjent podpis
uje zgodę n
a przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO
.
- Pacjent podpisuje Regulamin Gabinet zabiegowy PLUS
2. NA PIERWSZE
J WIZYCI
E
- Po badaniu
Pacjenta, lekarz prowadzący ustala wstępny kosztorys lub plan leczenia - Wykonujemy zdjęcia fotograficzne, które są nieodłącznym elementem dokumentacji medycznej i nie są wykorzystywane do innych celów.
- Na pierwszej wizy
cie wykonyw
ane są też zdjęcia pantomograficzne, punktowe RTG lub tomografia komputerowa 3D.
3. ODWOŁANIA
Rezerwacja terminu
wizyty stan
owi wiążącą umowę słowną pomiędzy lekarzem d
entystą a pacjentem.
Każda zarezerwowa
na wizy
ta oznacza pełne
przygotowanie stanowiska zabiegowego, personelu medycznego i pomocniczego. Oznacza to, że na każdą zarezerwowaną wizytę zostały zaangażowane – czas personelu kliniki i środki finansowe
Pacjent zobowiązany jest powiadomić recepcję Gabinet zabiegowy PLUS o rezygnacji z umówionej wizyty w terminie - najpóźniej 24 godziny przed umówioną wizytą, aby umożliwić recepcji umówienie pacjenta z listy
oczekującej.
W przypadku nieobecności na dwóch wizytac
h z rzędu, pacjent zostaj
ę skreślony z dalszych rezerwacji. Warunkiem przyjęcia i rezerwacji nowej wizyty jest wniesienie opłaty rezerwacyjnej w wysokości 100 zł na konto w terminie do 3 dni od daty rezerw
acji
wizyty.
W przypadku rezerwacji wizyty od 1,5 godziny pobi
erany jest zadatek na poczet
przyszłego leczenia, kwota odliczana jest po wykonaniu procedury leczniczej. W przypadku braku odwołania wizyty na 24 godziny przed terminem lub braku obecności na wizycie, zadatek przepada.
4. OPÓŹNIENIA
Dokładamy wszelkich starań, aby Pacjenci byli prz
yjmowani zgodnie z wyznaczonym
grafikiem. Niestety, czasami niektóre zabiegi przedłużają się z powodów nieprzewidzianych. Lekarz ma prawo odmówić przyjęcia na wizytę Pacjenta, spóźnionego powyz
̇ej 15 minut.
5. OPRYSZCZKA
Pacjent zobowiązany jest powiadomić recepcje Gabinet zabiegowy PLUS
nic o pojawieniu się opryszczki, afty
lub innej zmianie chorobowej uniemożliwiającej odbycie si
ę w
izyty.
6. LISTA REZERWOWA
W przypadkach nagłych i bólowych wizyt, dla pacjentów Gabinet zabiegowy PLUS staramy się wyznaczyć wizytę w
jak najbliższym możliw
ym te
rminie.
Proponujemy zapisy na listę rezerwową, aby przyśpieszyć termin wiz
yty. Z tej listy wpisujemy Pacjenta na pierwsze z
wolnione miejsce przez innego Pacje
nta.
7. POTWIERDZENIE UMÓWIONYCH WIZYT
W dniu poprzedzającym wizytę pracownik recepcji Gabinet zabiegowy PLUS kontaktuje się z Pacjentem w godzinach 10:00 – 17:00,
na podany w formularzu ankiety numer telefonu, w celu potwierdzenia wiz
y
ty.
Jeśli Pacjent nie odpowiada na telefon i nie oddzwania - pracownik Recepcj
i wysyła wiadomość sms z prośbą o potwierdze
nie przybycia n
a wi
zytę.
W sytuacji, gdy Pacjent nie potwierdzi telefonicznie bądź sms-em przybycia na
wizytę w dniu poprzedzającym do godziny 17:00, wizy
ta ta zostanie anul
ow
ana.
W przypadku, gdy Pacjent jest umówiony na pierwszą wizytę wymagane jest jej potw
ierdzenie do godziny 15:
00.
7. GWARANCJA
Przed przystąpieniem do zabiegów specjalistycznych, Pacjent wyraża pisemną zgode
̨ na zabieg. Udzielamy dwuletniej rękojmi na wykonane w
gabinecie wypełnienia, uzupełnienia protetyczne stałe – niewyjmowane (korony, licówki, mosty),
im
planty.
Warunki gwarancji, rękojmi dostępne są na recepcji Gabinet zabiegowy PLUS reklamacja nie jest uwzględniania w przypadku, gdy Pacjent:
- Nie zgłasza się na wizyty kontrolne po zakończeniu leczenia (co 6 miesięcy) – przerwał
zaplanowane lecze
nie
- Samodzielnie dokonuje korekt, przeróbek, napraw uzupełnienia protetycznego
- Uszkodził protezę poza jamą ustną
- Nie stosuje się do zaleceń lekarza dotyczących higieny jamy ustnej i protez ruchomych
- Uległ wypadkowi, w wyniku którego doszło do uszkodzenia uzupełnień
- Cierpi na bruksizm (zgrzytanie zębami)
- Pali papierosy lub przeszedł chemio- lub radioterapię choroby nowotworowej – w przypadku i
mplantów i zabiegów regeneracyjnych kos
́ci.
Szanowni pacjenci informujemy że wyznaczona godzina przyjęć jest godziną orientacyjną. Zawsze może się zdarzyć sytuacja nieprzewidziana, która opóźni przyjęcie pacjentki/pacjenta.