Logopeda, neurologopeda, pedagog, terapeuta miofunkcjonalny, terapeuta integracji sensorycznej i ręki, provider Neuroflow.
Wspomaga dzieci, młodzież oraz dorosłych w trudnościach komunikacyjnych. Proces terapeutyczny wspiera elektrostymulacją, kinesiotapingiem oraz elementami integracji sensorycznej. Prowadzi konsultacje dzieci i dorosłych w zakresie: wczesnej interwencji logopedycznej (niemowlaki), wad wymowy, opóźnionego rozwoju mowy, zaburzeń mowy i komunikacji u dzieci ze zdiagnozowanymi niepełnosprawnościami oraz problemami neurologicznymi, niepłynności mowy (jąkanie) oraz zaburzeń mowy powstałych w wyniku: udarów i urazów mózgu i innych schorzeń neurodegeneracyjnych.
Jako czynny nauczyciel akademicki dzieli się wiedzą ze studentami między innymi z zakresu metodyki pracy logopedycznej oraz jąkania i innych logoneuroz.
Jest członkiem Polskiego Towarzystwa logopedycznego, Polskiego Związku Logopedów oraz Polskiego Związku Terapeutów Miofunkcjonalnych.
CERTYFIKATY I SZKOLENIA
- Innowacyjne metody elektrostymulacji zewnętrznej i wewnętrznej w logopedii.
- Diagnostyka i Terapia Zaburzeń Przetwarzania Słuchowego metodą Neuroflow Aktywny Trening Słuchowy.
- Kinesiotaping Logopedyczny od podstaw.
- Diagnoza i terapia afazji poudarowej.
- Mowa w uszkodzeniach móżdżku. Zaburzenia gnozji. Terapia afazji całkowitej.
- Kompleksowa terapia logopedyczna pacjentów z chorobami neurologicznymi.
- MNRI@ Neuro Tactile Integration.
- Warsztaty umiejętności prakrycznych z dr Anną Regner.
- Pediatric Feeding Discorders – PFD w praktyce logopedy.
- MIOFUNKCJA. Diagnoza i stymulacja u noworodków i niemowląt.
- Masaż Shantala dla dziecka.
- Odruchy pierwotne. Obraz fizjologiczny. Wygaszanie odruchów przetrwałych. Podejście neurorozwojowe M 2 Concept.
- Znaczenie diagnozy odruchów oralnych u noworodków i niemowląt.
- Terapia karmienia.
- Monachijska Funkcjonalna Diagnostyka Rozwojowa.
- ADOS-2. Diagnoza kliniczna.
- Niemowlak u logopedy II Miobobo© krótkie wędzidełko języka u niemowląt - podejście praktyczne.
- Guguhopla, od zabawy do mówienia. Od samogłoski do zdania obrazkowo-literowego.
- Nie patrzy, nie słucha, nie mówi. Trening Bazowych umiejętności komunikacyjnych.
- Diagnoza i terapia jąkania dzieci w wieku szkolnym stopień I i II.
- Terapia jąkania programem CZAD©.
- Diagnoza i terapia afazji dziecięcej.
- Niedokształcenie mowy o typie afazji - diagnoza i terapia.
- Opóźniony rozwój mowy - diagnoza i terapia.
- Dziecko z Zespołem Downa w gabinecie logopedycznym.
- Terapia logopedyczna dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym.
- ASD - zaburzenia spectrum autyzmu. Diagnoza małego dziecka.
- Specyfikacja terapii logopedycznej dzieci ze spectrum autyzmu.
- TU-Tu-Się! Odwróć się! Aktywności kształtujące reakcję na imię.
- Stymulacja bazowych funkcji komunikacyjnych dziecka z ASD.
- Tralala - mówię JA!!! ECHOLALIA - Czy można z niej skorzystać? Sposoby wykorzystania echolalii do komunikacji.
- Rozszczep wargi i podniebienia. Wczesna stymulacja logopedyczna.
- Rozwój mowy dziecka dwujęzycznego.
- Wolisz zjeść półkę czy bułkę? Mowa bezdźwięczna - istota zaburzenia i terapia.
- Karty Oceny Słuchu Fonemowego KOSF.
- Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego KORP.
- Karty Oceny Logopedycznej Dziecka KOLD.
- Nauka czytania.
- Lateralizacja. Istota procesu. Diagnoza i strategie terapeutyczne.
- Masaż logopedyczny od podstaw – podejście praktyczne.
- Diagnoza i terapia integracji z zakresu integracji sensorycznej.
- MFT 9-99 s Tars – Miofunkcjonalna Terapia dla osób w wieku 9-99 ze wstępną terapią artykulacji s/sz wg A. Kittel.
- Zaburzenia miofunkcjonalne – podejście interdyscyplinarne.
- Diagnoza i terapia miofunkcjonalna.
- Pacjent z powiększonymi migdałkami w praktyce miofunkcjonalnej.
- Terapia zaburzeń mowy u dziecka z zespołem trzeciego migdała
- Klasyfikacje wędzidełek. Determinanty decydujące o zabiegu frenulotomii lub frenuloplastyki.
- Mioterapia pacjenta ortodontycznego.
- Wzmacnianie stabilizacji żuchwy oraz dysocjacji ruchów artykulatorów.
- Dziecko do 6 r.ż. w terapii SI – całościowe podejście diagnostyczno-terapeutyczne.
- Dieta sensoryczna - czym jest, po co stosujemy, dlaczego jest ważna, jak ją modelować w życiu codziennym.
- Odruchy oralne.
- Terapia Ręki – I stopień podstawowy i II stopień zaawansowany.
- Wykorzystanie elementów metody werbotonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami w komunikacji językowej.
- Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania.
- AAC budowanie narzędzia do komunikacji.
- AAC - wspomagające i alternatywne metody porozumiewania się osób ze specjalnymi potrzebami w komunikacji.
- AAC - wizualne wsparcie rozumienia.